Oblasti
    It sektor i telekomunikacije ISO standardi Srbija

    Obezbedite visok nivo bezbednosti informacija i kvalitetno sprovođenje IT usluga

    Sektor informacionih tehnologija (IT) i telekomunikacija poslednjih godina beleži značajan rast i dostiže skoro duplo veći izvoz od uvoza. Predstavlja horizontalnu delatnost koja je prisutna u mnogim industrijskim oblastima. Savremeni državni i privredni subjekti sve više zavise od informatičke i komunikacione infrastrukture tokom ostvarivanja svojih ciljeva, a naša kompanija obezbeđuje visok nivo bezbednosti informacija i kvalitet procesa obavljanja IT usluga.

    Najčešće zastupljeni standardi u ovim oblastima su:

    ISO/IEC 27001:2013 Sistem menadžmenta bezbednošću informacija

    Bezbednost informacija je ključna komponenta upravljanja kompanija u oblastima IT i telekomunikacija. ISO/IEC 27001:2013 obezbeđuje pristup baziran na proceni rizika koji će pomoći tim kompanijama da isplaniraju i sprovedu sistem bezbednosti informacija koji će dostaviti odgovarajući i pristupačni nivo organizacione bezbednosti, smanjiti troškove i ispuniti njihove specifične organizacione i poslovne potrebe. Pročitajte više o ISO/IEC 27001:2013 ovde.

    ISO 20000-1:2018 Menadžment uslugama

    ISO/IEC 20000-1:2018 predstavlja industrijsku jednoglasnost u kvalitetu standarda za procese upravljanja IT usluga. Kako bi kompanija obezbedila stabilan sistem neophodno je da obezbedi stabilne osnove, a kroz implementaciju ISO/IEC 20000-1:2018 stvaraju se kvalitetni infrastrukturni servisi i kreira IT sistem koji će obezbeđivati potreban nivo usluga koji se od njega zahteva. Pročitajte više o ISO/IEC 20000-1:2018 ovde.