Bez obzira na to da li se radi o učinku zaposlenih, zadovoljstvu klijenata, društvenom uticaju ili ključnim poslovnim rezultatima, evaluacija dobijena kroz EFQM model je dvosmerna i deli se na mere percepcije i indikatore performansi.
Učinak zaposlenih – Mere percepcije pokazuju to kako zaposleni vide organizaciju i u tu svrhu se vrše prikupljanja informacija kroz upitnike, intervjue, strukturirana ispitivanja itd. S druge strane, indikatori performansi predstavljaju interne mere koje organizacija koristi kako bi nadgledala, razumela, predvidela i poboljšala performanse ljudi u organizaciji i unapredila njihove rezultate.
Zadovoljstvo klijenata – Mere percepcije svode se na ocenu mišljenja klijenata o imidžu, proizvodima i uslugama, odnosno njihovom kvalitetu, pouzdanosti i postprodajnim uslugama preduzeća. U tu svrhu, od kupaca je potrebno dobiti odgovor na pitanje o njihovoj lojalnosti i spremnosti za ponovnom kupovinom, kao i spremnosti da se drugima preporuči kompanija, odnosno njeni proizvodi i usluge. S druge strane, indikatori performansi se oslanjaju na interna ocenjivanja sprovedena od strane kompanije, koja se potom koriste za predviđanje percepcije klijenata o imidžu kompanije, njenim proizvodima i uslugama i lojalnosti njenih kupaca.
Društveni uticaj – Mere percepcije predstavljaju način na koji društvena zajednica vidi određenu organizaciju, jer svaka izvrsna kompanija želi da zna kakav imidž ima kao poslodavac, tj. kako izgleda kao odgovoran član zajednice u očima šireg društva. S druge strane, indikatori performansi se dobijaju kroz unutrašnja ocenjivanja u kompaniji i predstavljaju smernice za praćenje i poboljšanje postignutih rezultata. Takođe, indikatori performansi se mogu koristiti za predviđanje mišljenja društvene zajednice o preduzeću.
Poslovni rezultati – Mere percepcije predstavljaju ključne rezultate definisane od strane organizacije i usvojene u njenoj politici i strategiji. Pod tim se misli na finansijske rezultate, poput prihoda, rashoda, profita, prihoda od investicija i izvršenje budžeta, ali i na nefinansijske rezultate, kao što su tržišni udeo ili brzina plasmana novog proizvoda na tržište. Na drugoj strani, u indikatore performansi spadaju operativne mere koje se koriste u cilju nadgledanja i razumevanja samog procesa, odnosno predviđanja i poboljšanja očekivanih ključnih pokazatelja finansijskih i nefinansijskih performansi organizacije.