Usaglasite Vaše poslovanje sa najnovijom verzijom sistema menadžmenta kvalitetom
Poslednji zvaničan dan da izvršite tranziciju sistema menadžmenta kvalitetom ISO 9001:2008 na verziju standarda ISO 9001:2015 je bio 14. septembar 2018. godine. Međutim, čak i ukoliko još uvek niste ni počeli sa tim, i dalje nije kasno da unapredite Vaš sistem menadžmenta kvalitetom i iskoristite sve pogodnosti koje nudi najnovija verzija ovog standarda. Što pre nam se javite, pre ćemo biti u mogućnosti da Vam pomognemo, a najbolji način da nas kontaktirate jeste tako što ćete nam poslati Vaš zahtev za ponudu.
Faze
1
1. Koristi
Saznajte šta zapravo predstavlja Sistem menadžmenta kvalitetom ISO 9001:2015 i zbog čega je pogodan za Vaše poslovanje.
Unesite kvalitet i konstantno napredovanje u srce Vašeg poslovanja!
Revizija ovog standarda omogućiće da menadžment kvalitetom bude u potpunosti integrisan i usklađen sa poslovnom strategijom Vaše organizacije.
Liderstvo
Veća uključenost u sistem menadžmenta od strane rukovodilaca omogućiće da čitava organizacija bude motivisana za ispunjenje svojih ciljeva i planova.
Uvođenje menadžmenta rizikom i mogućnostima
Pojačana upotreba sistema menadžmenta kao alata za upravljanje će pomoći da se prepoznaju poslovne prilike koje mogu da doprinesu krajnjem napretku Vaše kompanije.
Integrisani pristup
Sa novom strukturom, primenjivom na sve nove ISO standarde sistema menadžmenta, biće mnogo lakše da se uvedu višestruki, integrisani sistemi menadžmenta.
2. Struktura
Novi standard se zasniva na aneksu SL – novoj strukturi visokog nivoa (HLS), koja donosi zajednički okvir za sve standarde sistema menadžmenta. Ovo pomaže da se zadrži konzistentnost, ujednače različiti standardi sistema menadžmenta, ponudi povezivanje podklauzula naspram strukture najvišeg nivoa i primeni zajednički jezik kroz sve standarde.
Ključne promene u predloženom standardu su:
naglasak na liderstvu
fokus na menadžmentu rizika
naglasak na merljivosti ciljeva i promenama
komunikacija i svesnost
manji zahtevi propisa
Sa novim standardom, organizacije će lakše inkorporirati svoj sistem menadžmenta kvalitetom u jezgro poslovnog procesa i steći veću poslovnu dobit.